Налаштування файлів cookie

Обирайте, які файли cookie ми можемо використовувати. Ви можете змінити свій вибір у будь-який момент. Більше тут

Обов'язкове Завжди увімкнено

Забезпечте базову роботу сайту: безпеку, надсилання форм, вибране та збереження ваших варіантів cookie. Не можна вимкнути.

Допоможіть нам зрозуміти, як відвідувачі використовують сайт, щоб ми могли його покращити (Google Analytics, Microsoft Clarity).

Вони використовуються для відображення релевантної реклами та вимірювання її ефективності (Google Ads, Meta Pixel).

Квартири в новобудовах Греції не обкладатимуться ПДВ у 2026 році

Влада Греції готує масштабну податкову пільгу для ринку нерухомості. З 2026 року купівля квартир у новобудовах буде звільнена від сплати ПДВ у розмірі 24%. Цю ініціативу вже схвалив прем’єр-міністр після пропозицій міністра фінансів Кіріакоса П’єракакіса та заступника міністра фінансів Таноса Петраліаса.

За даними Міністерства фінансів, загальний обсяг пакета пільг не перевищить 1,5 млрд євро, аби зберегти фіскальний баланс та одночасно підтримати економічне зростання.

Таким чином, під час купівлі нових квартир покупці сплачуватимуть лише податок на передачу права власності (ППН) у розмірі 3%, що значно зменшить кінцеву вартість житла.

Скасування ПДВ стане важливим стимулом для розвитку будівельної галузі та підвищить інтерес до грецької нерухомості як з боку місцевих покупців, так і іноземних інвесторів. За попередніми даними, розглядається можливість продовження цієї пільги й на 2027 рік.

Нагадаємо, що раніше ПДВ на новобудови вже тимчасово призупинявся у рамках антикризових заходів, однак нинішнє рішення може стати стратегічним елементом податкової політики, спрямованої на довгостроковий розвиток ринку.

Підписка на розсилку