Після довгих 8 років реформ і обмежень Греція нарешті виходить із кризи: в минулому році ВВП країни стабільно зростав протягом 12 місяців. Не останню роль в стабілізації економіки відіграє туризм – одна із галузей, що прямо впливає на фінансовий добробут Греції.
Кількість бажаючих відвідати Афіни, наприклад, збільшується з кожним роком. Водночас з цим росте і кількість інвестицій в туристичний сектор. Міжнародний аеропорт Афін у 2017 році відвідали понад 14 млн іноземних громадян, що на 12% більше, ніж в позаминулому році. А нова інфраструктура столиці змінить доходи інвесторів від нерухомості і позитивно повпливає на логістику міста.
Афінський метрополітен
Метро в Афінах складається з трьох ліній. Загальна протяжність їх становить 85 км. У 1869 році виникла перша – зелена лінія. Саме завдяки їй афінське метро вважається третім найстарішим метро в світі (після Лондона і Нью-Йорка). Тільки у 2000 році з'явилися друга і третя лінії. Цій події всі місцеві жителі були невимовно раді, оскільки відтепер добиратися з центру в передмістя можна в три рази швидше, ніж на автомобілі. Це одна з причин, по якій метрополітен користується величезною популярністю у жителів і гостей міста.
У березні минулого року Євросоюз запланував виділити понад мільярд євро на завершення проектів у Греції, початих багато років назад. Третина суми буде витрачена на удосконалення транспортної інфраструктури. А конкретно - на розширення третьої (блакитної) лінії метрополітену Афін. Зараз вона проходить від станції «Дукіссіс Плакентіас» до станції «Агіа Марина». Згідно з планом розширення метро, блакитна лінія буде продовжена до порту Пірей. Таким чином, звідти без пересадок можна буде дістатися до аеропорту менше, ніж за годину. Після інвестицій Євросоюзу планується, що три нові станції метро (із запланованих шести) почнуть працювати вже в 2019 році.
Одним із найбільших змін, безумовно, можна вважати будівництво четвертої, жовтої лінії метро. Вартість її становить майже € 1,5 млрд. Початок будівництва заплановане на наступний рік. Основна мета створення 4-ї лінії - скоротити час на пересування по Афінах і зменшити обсяги викидів вуглекислого газу.
На трамваї до порту Пірей
Ще одним важливим проектом, в який вкладає гроші Євросоюз, – трамвайний шлях до порту Пірей. Адже він є не тільки великим передмістям Афін, але і великим пасажирським портом. Понад €60 млн було витрачено на запуск будівництва шляхів, яке розпочалося ще в 2014 році.
Підвищення цін на нерухомість
Ціни на нерухомість у Греції давно перестали падати. А в зв'язку зі зростанням інфраструктури, прогнозується також і їхній приріст. І особливо в районах, розташованих неподалік від станції метрополітену. На цей процес повпливало зростання економіки в цілому і збільшення кількості туристів.
У зв'язку зі стабілізацією економіки збільшується й інтерес інвесторів до Греції. Адже підвищення цін на нерухомість прогнозують і в віддалених районах, що розвиваються. А що стосується центру Афін – тут підвищення цін не очікується.