iBorderCtrl: штучний інтелект на європейських кордонах

Європа зробила крок вперед в галузі рекрутингу. В листопаді в деяких європейських країнах стартує пілотний проект iBorderCtrl, в рамках якого співбесіду з нерезидентами Євросоюзу буде проводити робот. Про це повідомила відома В Сполучених Штатах Америки телерадіокомпанія та інтернет-видання «Голос Америки». За її даними, авторами прогресивної ініціативи стали три європейські країни: Угорщина, Греція і Латвія.

Особливості проекту

У центрі пілотного проекту – штучний інтелект, націлений на проведення співбесід. Його респондентами стануть люди, які в'їжджають на територію Європейського Союзу.

Цифрові «прикордонники» матимуть вигляд високотехнологічних роботів і розміщатимуться в аеропортах. За задумом авторів проекту, вони повинні зустрічати мігрантів і туристів - всіх, хто вирішив перетнути кордон з Європейським Союзом.

Програма iBorderCtrl поки буде працювати тільки в декількох країнах у Шенгенській зоні. В даний час роботів встановлюють в деяких грецьких, латвійських та угорських аеропортах. Але якщо інноваційна технологія виявиться успішною, то вона буде поширюватися і на інші держави.

Розробники таких роботів попереджають, що машини будуть тільки давати оцінку за всіма параметрами, а право приймати остаточне рішення щодо перевіряються громадян знаходиться виключно у співробітників прикордонної служби.

Переваги роботів-інтерв'юерів

Як тільки громадянин будь-якої країни, яка не є членом Європейського Союзу, захоче перетнути кордон, то йому знадобиться в онлайн-режимі зареєструватися. Ця процедура займає лічені хвилини, а співбесіда з роботом є її частиною. При розробці штучного інтелекту його наділили здатністю до розпізнавання емоцій співрозмовника. Їх ретельний аналіз дозволить роботу зробити висновок про те, чи можливий обман з боку мігранта або туриста.

На відміну від живої людини (яка може піддатися впливу можливого в даний час нейролінгвістичного програмування), робот здатний точно розпізнавати всі невербальні сигнали, створювані респондентом, і точно аналізувати їх. Всього у штучного інтелекту є понад чотири десятки характеристик, за якими робиться аналіз. Машина не тільки враховує міміку обличчя, але і вловлює найменші зміни в тембрі голосу.

Впровадження штучного інтелекту до складу прикордонної служби на даному етапі є експериментальним проектом. Однак є всі підстави вважати, що в недалекому майбутньому такі технології будуть застосовуватися і в інших галузях життя.

Підписка на розсилку