Будівництво 6 великих автомагістралей в Греції буде завершено за 5 років

Кризова ситуація в Греції і вплив Європейського Союзу привели до призупинення дорожних проектів у країні. Союз 28 європейських держав націлений на повний перехід до залізничного транспорту, тому грецька влада вимушена булв передивитися розвиток транспортної мережі в країні. Позитивна динаміка економісної ситуації сприяла відновленню робіт.

Інші пріорітети

Великі проекти дорожніх магістралей все ж залишаються актуальними для Греції. Не тільки місцеві жителі, а й гості країни хочуть бачити більш облаштовану дорожню інфраструктуру. В першу чергу, потрібні сучасні транспортні розв'язки, які допоможуть запобігти постійним пробкам на дорогах.

І особливо необхідні дороги до віддалених населених пунктів. Щодо транспортної доступності вони істотно відстають не тільки від великих міст, але навіть від невеликих селищ.

Плани на найближчі 5 років

Грецьке Міністерство транспорту на тлі подолання кризи стало будувати досить амбітні плани. Більш як € 1,5 млрд виділено на розширення автомагістралей Аттики. Спочатку роботу планувалося завершити в 2004 році, але проект був заморожений. Згідно з прогнозом Міністерства, до 2024 року буде продовжена дорога до портів Лавріо і Рафіна. На цій же ділянці з'явиться автотунель.

На завершення будівництва автомагістралі Криту теж виділено близько € 1,5 млрд. Найголовніше завдання критського проекту - забезпечити максимальну безпеку руху. Термін здачі магістралі - 2024 рік.

В рамках нової стратегії розвитку дорожньої мережі буде побудована траса Патра - Піргос. На реалізацію цього проекту виділено близько € 300 млн. За нього вже проведено тендер, залишилося тільки отримати схвалення від грецького парламенту.

Будівництво автостради Яніна - Какавія оцінюється в суму трохи менше € 300.000. Дорога буде розширена в північно-західному напрямку. Після завершення цього проекту, все автомагістралі в регіоні Епір будуть об'єднані в єдину мережу.

У найближчі 5 років буде прокладена дорога в обхід міста Халкіда. За попередніми підрахунками, обсяг інвестицій в роботи складе не більше € 200.000. Нова магістраль істотно підвищить безпеку дорожнього руху в цьому регіоні.

Найменше вкладень зажадає автотраса Кало Неро - Цакона. Вона є лише відгалуженням від магістралі Мореас. Нова дорога буде завершена до 2024 року.

Підписка на розсилку