Запуск лінії метро в Салоніках

Початок осені в Салоніках було відзначено тестовим запуском лінії метро, ​​будівництво якої триває з 2006 року. Спочатку підземна дорога зводилася вельми активно, але в 2013 році під час будівництва було виявлено цілий пласт археологічних знахідок, які визнані частиною культурної спадщини. Почалися розкопки, в ході яких з землі витягли понад 23 тисяч артефактів. І вони одразу ж опинилися в музейних запасниках. На той момент адміністрація міста ухвалила досить оригінального рішення - знайдені археологічні цінності і їх копії будуть прикрашати станції метро, ​​знаменуючи собою зв'язок між часом і поколіннями.

Пізніше роботи з будівництва лінії метро було зупинено через розбіжності між мерією і підрядниками. З цих причин відкриття метро в Салоніках відклалося на багато років, але восени цього року запустили перші випробування, які успішно завершилися.

На запуску лінії був присутній міністр транспорту та інфраструктури Костас Караманліс і президент Attika Metro Нікос Тахеос. Делегація уважно вивчила електромеханічне обладнання, яке використовується та була присутня при першому запуску руху. Очікується, що метро запрацює в повну силу в квітні 2023 року, але даний термін вдасться дотриматися тільки в тому випадку, якщо на шляху будівництва не виникнуть інші перешкоди.

 

Ключові особливості проекту

Лінія метро складатиметься з 18 автоматичних підземних складів, протяжність лінії складе майже 10 км, маршрут складається з 13 станцій. Перша станція розташовується в районі Нового Вокзалу, кінцева буде в Неа Елветіа. Надалі планується продовжити лінію метро на південь до Каламарьї і організувати гілку в північному напрямку до Ставруполі. Загальна протяжність лінії складе 10,8 км і буде складатися з 10 станцій. У планах мерії також створення лінії в напрямку Елефтеріо-Корделью і в сторону аеропорту Македонія.

Рухомі склади для лінії метро були протестовані в 2018 році і успішно пройшли всі випробування. Нинішні випробування торкнулися експлуатаційних особливостей механізмів управління та особливостей рухомої конструкції. Перевірку руху складів на лінії метро в тунелях проведуть у кінці цього року. За запевненням технічних фахівців усі роботи здійснюються відповідно до встановленого графіку. Підрядник планує закінчити будівництво в обіцяний термін.

Підписка на розсилку