Заповнити та подати податкову декларацію про передачу нерухомості в Греції тепер можна за 15 хвилин

Гарна новина для всіх, хто планує купувати або продавати нерухомість в Греції! Процес заповнення і подання податкової декларації про передачу нерухомості тепер забирає не більше п'ятнадцяти хвилин.

Ця статистика була отримана за результатами аналізу використання платформи myProperty (https://myproperty.aade.gov.gr/) Незалежної державного податкового управління. При поданні податкової декларації про нерухомість в цифровому форматі процедура відбувається максимально швидко.

Як пандемія позначилася на роботі податкової служби

До пандемії частина процесу відбувалася в офлайновом форматі. Клієнт приходив в офіс нотаріуса, і нотаріус складав для нього на комп'ютері заяву. Потім продавець і покупець спільно підписували декларацію в офісі нотаріуса. Покупець і продавець повинні були разом відвідати податкову інспекцію, де їм доводилося чекати в черзі для подачі декларації. Перехід в цифровий формат став значущим проривом, від якого всі сторони тільки виграли.

Платформа myProperty приступила до роботи в той період, коли попит на послугу передачі нерухомості різко зріс. У першому кварталі року в країні спостерігався пік коронавірусної пандемії. У відділеннях податкової служби була присутня в кращому випадку половина співробітників. При цьому обсяг документів, що надходили до служби, залишався на рівні 2019 року (тобто близько 53 000). Незважаючи на те, що чисельність штату зменшилася вдвічі, співробітники податкової успішно обробляли декларації трансферти, батьківські виплати і документи, пов'язані з отриманням спадщини.

Заради захисту населення і полегшення роботи співробітників податкова служба встановила нові порядки проведення процедур. Час обробки документів на одного співробітника скоротився вдвічі. Проте, приблизно 6500 заяв досі очікують на розгляд. Орієнтовно 5000 з цих документів відносяться до переказів.

Переваги використання платформи myProperty

Цифрова інтеграція перекладів через myProperty дозволяє податковій службі раціональніше розподіляти свої ресурси. Персонал, скорочений в силу пандемії, може сфокусуватися на обслуговуванні інших транзакцій.

Нотаріуси та платники податків виграють через те, що їм не доводиться в розпал пандемії відвідувати громадські місця. Крім того, вони істотно економлять час.

Підписка на розсилку