Витрати на оформлення нерухомості включають в себе податок на перехід прав власності, оплату послуг адвоката і нотаріуса, реєстрацію нерухомості і оплату рієлторських послуг:
Якщо комерційна вартість - 100 000 €, а податок на перехід прав власності 3,09%, тоді витрати становлять:
- Гонорар адвоката: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 24%, який нараховується понад даної суми) = 1860 €
- Нотаріальні витрати: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 24%) = 1860 €
- Податок на перехід права власності: 100 000х3,09% = 3090 €
- Реєстрація в Реєстрі нерухомості: 100 000х0.5% = 500 €
- Оплата послуг посередника: 100 000х2% = 2 000 € (плюс ПДВ 24%) = 2480 €
Загальна сума витрат 9790 € (дану суму не можна розглядати як відсоток від вартості нерухомості).
Якщо комерційна вартість - 100 000 €, а податок 24%, тоді витрати становлять:
- Гонорар адвоката: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 24%, який нараховується понад даної суми) = 1860 €
- Нотаріальні витрати: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 24%) = 1860 €
- Податок на перехід права власності: 100 000х24% = 24000 €
- Реєстрація в Реєстрі нерухомості: 100 000х0.5% = 500 €
- Оплата послуг посередника: 100 000х2% = 2 000 € (плюс ПДВ) = 2480 €
Загальна сума витрат 30700 € (дану суму не можна розглядати як відсоток від вартості нерухомості).
У разі, якщо кадастрова вартість перевищує комерційну, то всі витрати розраховуються з урахуванням кадастрової вартості об'єкта нерухомості.