Процес купівлі та оформлення нерухомості в Греції

Стадії оформлення купівлі нерухомості:

Попередній вибір
З детальною інформацією про об'єкти можна ознайомитися на сайті компанії. За індивідуальною заявкою фахівці GREKODOM допоможуть підібрати кілька варіантів, що задовольняють вимоги клієнта. Наші менеджери готові відповісти на всі виникаючі питання за телефонами: в Україні: +38 (044) 500 7 888 та в Греції: +30 2310 591491 або +30 6979 720088. Наш головний офіс знаходиться в Греції в м.Салоніки, офіційне представництво в Україні розташоване за адресою: м. Київ, вул.Богдана Хмельницького 26. Ми завжди доступні по Skype і ICQ.

Огляд об'єктів
До безпосереднього вибору об'єктів клієнт може приступити, скориставшись послугою ознайомчого туру (Вартість послуги 80 євро за машину, включає до двох днів огляду обраних об'єктів у супроводі російськомовного представника компанії на нашому транспорті. Ця сума повертається клієнтові у випадку купівлі нерухомості). У разі попередньої заявки, з підібраних заздалегідь об'єктів до показу готуються 5-6 відповідних запиту клієнта або, якщо клієнт хоче скласти загальне враження про нерухомість в Греції до прийняття рішення про її придбання, менеджери компанії, в рамках оплаченої послуги зможуть показати всі типи об'єктів (земельну ділянку, два котеджі-таунхауса, квартира і вілла). Завдяки ознайомчій поїздці клієнт зможе своїми очима побачити вибрані об'єкти та ознайомитися з регіоном.

Резервування об'єкта

Клієнт вибирає і резервує за собою вподобаний об'єкт. Резервація відбувається шляхом виплати резервації депозиту (за договором, від 1% і вище) забудовникові або власнику будинку / квартири. При цьому виписується квитанція про оплату.

Проведення юридичного контролю нерухомості

Російськомовний адвокат проводить повний юридичний контроль нерухомості, що купується клієнтом. Контроль проводиться в кадастровому - земельному архіві регіону, в якому знаходиться об'єкт. Без даної перевірки і юридичного супроводу придбання нерухомості неможливо. Ріелтерська компанія не має повноважень проводити дані процедури (згідно Грецькому законодавству).

Проведення технічного контролю нерухомості

Технічний контроль нерухомості проводиться зазвичай при покупці ділянок землі. Він дозволяє оцінити можливості, умови та перспективи проведення будівельних робіт на вибраному об'єкті.

Підписання договору про покупку

На даному етапі оформлюється Ідентифікаційний Податковий Номер ІПН в податковій палаті жителів зарубіжжя в місті Салоніки і банківський рахунок. Документи, необхідні для оформлення ІПН та банківського рахунку, а також подальшого оформлення нерухомості:

  • діючий закордонний паспорт;
  • діюча віза для даної країни;
  • документ, що підтверджує постійне місце проживання (внутрішній паспорт країни проживання);
  • довідка з місця роботи, тобто офіційний документ, що підтверджує основну професійну діяльність, передбачуваного Покупця, рід якої не має значення;
  • копія податкової декларації (або довідка ПДФО) або будь-яка інша довідка про доходи (довідка про заробітну плату, довідка з банку про стан рахунку). Сума, зазначена в якості доходу, байдужа і не співвідноситься з вартістю нерухомості. Ця довідка необхідна для оформлення ІПН.

Нотаріусом компанії складається нотаріальний контракт, відповідно до якого право власності на обраний об'єкт переходить на ім'я клієнта.

Під час оформлення купівлі і після остаточного підписання договору про перехід прав власності покупець має право отримати мультивізу Шенген. Придбання будинку в Греції значно спрощує отримання довгострокових віз. При наявності нерухомості в Греції консульством Греції в Москві видається SCHENGENMULTI 1 YEARVISA - перебування в Греції 90 + 90 днів (тобто за один в'їзд перебування на території Греції максимум 3 місяці, потім ще 3), термін дії візи 1 рік незалежно від кількості в'їздів - як для власника власності, так і для членів його сім'ї.

Є можливість отримати громадянство після 7 років постійного проживання в країні з тимчасовим дозволом на проживання (за умови відсутності порушень законодавства, відсутності виїздів з країни більше, ніж на півроку, і знання грецької мови).

Витрати на оформлення нерухомості наступні:

Якщо комерційна вартість - 200 000 €, а кадастрова вартість нерухомості - 100000 €,

тоді витрати складають:

Гонорар адвоката: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 23%, який нараховується понад даної суми) = 1845 €

Нотаріальні витрати: 100 000х1,5% = 1500 € (плюс ПДВ 23%) = 1845 €

Податок на перехід права власності: 100000х10% = 10000 €

Реєстрація в іпотечному реєстрі: 100 000х0.5% = 500 €

Оплата послуг посередника: 200 000х2% = 4000 € (плюс ПДВ) = 4920 €

Загальна сума витрат 19110 € (дану суму не можна розглядати як відсоток від вартості нерухомості).

 

Підписка на розсилку