}

Перспективи розвитку брендової нерухомості в Греції

Незважаючи на економічну кризу, Греція була і залишається однією з найбільш туристично привабливих локацій. Щорічно мільйони туристів зі всього світу приїжджають на материк і острови, щоб відпочити, познайомитися з архітектурою або придбати нерухомість. Саме на таку категорію покупців, тобто міжнародну економічну еліту, націлені місцеві девелопери. І всі вони, як один, пророкують зростання продажів фірмової нерухомості, яка має назву кращих світових брендів.

Зв'язок бренда і нерухомості

Незважаючи на те, що Греція подарувала світу багато світлих умів, сама ідея створення брендової  нерухомості була згенерована не греками, а американцями. У США людям із капіталом в кілька десятків мільйонів доларів вона припала до душі, та розкішні резиденції стали результатом спільної роботи забудовників і груп готелів. Власники давали дозвіл, підкріплений юридично, на використання свого імені для приватних резиденцій. Така нерухомість пізніше продавалася забезпеченому клієнту, який і вирішував, як використовувати її надалі: здавати в оренду або використовувати в будь-яких інших цілях.

Досвід греків

У Греції все почалося з об'єктів на курорті Amanzoe. Вони мали назву мережі готелів Aman Resorts. Сьогодні на ринок брендової нерухомості планує вийти інша компанія - TEMES, вже зараз розробляє проект Navarino Residences в курортній зоні Коста Наваріно в регіоні Мессинія.

Представники компанії стверджують, що TEMES розробить нові туристичні проекти з упором на схему роботи фірмових резиденцій. Ними будуть керувати самі готелі, а власники будуть отримувати прибуток.

Вже зараз багато підприємців розуміють, що проект стане більш ніж успішним, адже Коста Наваріно  це розкішне місце, де можна купити не просто віллу, а ще місце з полем для гри в гольф і розвиненою інфраструктурою.

Нові власники зможуть оцінити вілли вже через рік. З одного боку, у власника буде доступ до найрізноманітніших об'єктів Коста Наваріно, а з іншого - компанія TEMES забезпечить обслуговування нерухомості, злагоджену роботу керування, а також лізинг. На даний момент продані вже 50% доступних земельних ділянок. Тільки перший етап втілення проекту TEMES включає 50 вілл з різною площею (від 400 кв.м до 1 400 кв.м).

Перспективи брендових проектів

Що стосується розширення географічних кордонів, то аналогічний проект незабаром буде запущений в найбільшому столичному готелі Hilton Athens з можливістю створення ще одного (автономного) крила, яке буде виставлене на продаж. Уже зараз компанії зі світовими іменами вкладають інвестиції в такі об'єкти. Вартість одного об'єкта на 31% перевищує номінальну вартість іншої VIP-архітектури в тому ж районі.

На думку експертів, перебуваючи в стадії активного розвитку, Середземноморський регіон - одне з кращих місць для подібних інвестицій. Точно так же, як резиденції Ritz-Carlton і MahaNakhon (в Таїланді і Бангкоку відповідно) були продані на 80% дорожче (ніж інші об'єкти в тих же регіонах), так і VIP-нерухомість в Греції має всі шанси на успіх.