Ая-Напа розпочала боротьбу з шумом

Високий рівень шуму надає подразнюючу дію на нервову систему людини. Тому все більше курортних міст активізувли боротьбу з шумовим забрудненням. Зараз цим питанням зайнялася адміністрація і в Айя-Напа. Ініціатором боротьби з шумом став мер міста Янніс Карусос.

Він виступив в ефірі Radio Active і висловив тривогу щодо того, що рівень шуму в місті стрімко зростає. З цього приводу приходять постійні скарги від туристів і місцевих жителів.

У своєму акаунті в Facebook Янніс Карусос опублікував пост, в якому показав скаргу одного з місцевих жителів. Він здає квартиру в центральному районі міста, але туристи постійно незадоволені шумом під вікнами. З цієї причини житло в інтернеті має поганий рейтинг і здається дуже рідко.

Рішучі заходи

Перелік заходів по боротьбі з шумовим забрудненням затверджений ще в 2016 році, хоча їх обговорення було розпочато в 2007 році. Але через відсутність досконального механізму правового регулювання цього питання люди не виконують правила, встановлені місцевим урядом, і продовжують шуміти.

Мер вважає, що так далі тривати не може, оскільки шум призводить до погіршення іміджу міста та відтоку туристів. Щоб не втратити відпочивальників і не втратити прихильність місцевих жителів, муніципалітет планує провести перевірки. Для цього буде потрібно закупити нову техніку, яка за даними Philenews, обійдеться курортному місту в € 1,5 млн.

Закон про шум

У законодавстві Кіпру вказані норми тиші, які захищають права мешканців острова на відпочинок. З 1 жовтня по 31 березня шуміти заборонено з 15:30 до 17:30, а також з 22:00 і до 7:30 год. З настанням літнього сезону, який стартує 1 квітня і закінчується 30 вересня, тиша повинна дотримуватися з 15:00 до 17:30, а також з 23:00 і до 7:00 год.

При порушенні громадського спокою в зазначені періоди часу - адміністративне покарання у вигляді штрафу та/або арешт строком на 3 місяці.

Рекомендація

Муніципалітет повідомив місцевим жителям, що робити, якщо через підвищений шуму вони не можуть спокійно відпочивати і комфортно відчувати себе. Потрібно звернутися на «гарячу лінію» 1460 і залишити скаргу.

Підписка на розсилку